1. Sprzedawcą jest firma VMA Design Michał Mackiewicz, ul. Trójskok 9, 94-101 Łódź, NIP 7261138586, REGON 100764303.
  2. Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
  3. Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności.
  4. Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail, który umożliwia kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
  5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym stanowią ostateczną cenę dla Konsumenta.
  6. Do każdego zamówienia Sprzedawca wystawia rachunek. Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT.
  7. Zapłata za towar i przesyłkę może być uiszczana za pośrednictwem:
    • Przelewu bankowego
    • Systemu płatności TPay
    • Systemu płatności PayU
  8. Jeżeli zamówione towary mają postać produktu cyfrowego
    1. Są one udostępnianie Klientowi za pomocą platformy cyfrowej
    2. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 60 dni od dnia zamówienia. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym lub przy użyciu kanału płatności, który został wykorzystany przy transakcji zakupu.
  9. Jeżeli zamówione towary mają postać produktu fizycznego
    1. Są one wysyłane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Koszty przesyłki zależą od sposobu płatności i wartości zamówienia i obliczane są indywidualnie na stronie z zamówieniem. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
    2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, ile trwa wytworzenie produktu będącego przedmiotem transakcji.
    3. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
    4. Zakupione i dostarczone towary są odpowiednio zapakowane.
    5. W przypadku ewentualnych reklamacji dotyczących wad produkcyjnych należy skontaktować się ze Sprzedającym. Sprzedający w ciągu 30 dni dokona naprawy towaru, dostarczy towar wolny od wad lub dokona zwrotu pieniędzy łącznie z kosztem przesyłki.
    6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
    7. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 60 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie nosi śladów użycia. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym lub przy użyciu kanału płatności, który został wykorzystany przy transakcji zakupu. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
    8. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  10. Oferta jest ważna na terenie Polski oraz jeśli jest możliwość wyboru innego kraju, również za granicą.
  11. W razie wątpliwości i pytań, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.