PERFEKCYJNY pomysł na biznes
Wyjątkowy na polskim rynku kurs online podczas którego
- dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony i które z nich wykorzystasz w biznesie
- wspólnie wypracujemy listę pomysłów, które zrobią najlepszy użytek z Twoich mocnych stron
- przekroczysz swoje granice i stworzysz modele biznesowe, które wcześniej wydawały się poza Twoim zasięgiem
- wybierzesz ten jedyny pomysł na biznes, który będzie PERFEKCYJNY tylko dla Ciebie!
Cześć. Nazywam się Michał Mackiewicz. Jestem seryjnym przedsiębiorcą, blogerem i profesorem ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim.
Stworzyłem ten kurs, żeby razem z Tobą wypracować dla Ciebie perfekcyjny pomysł na biznes. Zaczniemy od tego, gdzie jesteś i czego dokładnie potrzebujesz. Na kursie poznasz różne metody pracy kreatywnej. Zastosujesz je do stworzenia listy pomysłów, a potem wybierzemy z tej listy najlepszy. Taki, który będzie pasował do Twoich celów i Twojego życia.
I który da Ci realne pieniądze.
„Jeżeli na początku oprzesz drabinę o złą ścianę, każdy Twój krok tylko przybliża Cię do nieodpowiedniego miejsca”
Steven Covey
Nie lubię cytatów od różnych „guru biznesu”, a Coveya szczerze nienawidzę. Ale uważam, że tu wyjątkowo powiedział coś mądrego. Wiele razy zabierałem się z energią za nowy biznes, a po pół roku orientowałem się, że włożyłem wysiłek zupełnie bez sensu. Było tak zawsze wtedy, kiedy pomysł biznesowy może i był dobry, ale był kompletnie nie dostosowany do moich mocnych stron, talentów i aktywów.
Nie chciałbym, żebyś szedł/szła tą drogą. Dlatego razem zadbamy o to, żebyś od początku oparł drabinę o właściwą ścianę. Pracując z kursem PERFEKCYJNY pomysł na biznes stworzysz pomysł, który
- będzie pasował do Twojego życia i Twojego charakteru
- pozwoli Ci wystartować w 30 dni
- przyniesie realne źródło dochodu.
Z czego dokładnie składa się kurs?
Część 0. Wprowadzenie (Ta część jest dostępna dla każdego, również bez konieczności kupienia dostępu do kursu)
Tu się poznamy. Mówię o samym kursie, o sobie i o tym, jakie strategie ja sam stosowałem do wymyślania kolejnych pomysłów na biznes. W tym module są dwie lekcje:
❓ Jak jest zbudowany kurs i jak z niego korzystać
❓ Skąd brałem pomysły do moich własnych biznesów?
Część 1. Zacznij
Najważniejszy jest dobry początek. I dobre nastawienie. Tutaj razem popracujemy nad jednym i drugim. Powalczymy z prokrastynacją, razem zrobimy Biznesowy Rachunek Sumienia i nauczymy się, że pomysł na biznes to coś więcej niż "będę hodował pszczoły w Bieszczadach".
⭐️ Po co ci biznes? Twoje cele i najważniejsze cechy firmy, którą chcesz założyć
⭐️ Zrób pierwszy krok. Stwórz sobie warunki do pracy nad własną firmą
⭐️ Pomysł skrojony na miarę, czyli Biznesowy Rachunek Sumienia
⭐️ Diagram zysku, czyli jak zapisywać kompletne pomysły na biznes
⭐️ Kiedy nie jesteś sam. Jak efektywnie pracować nad pomysłami, kiedy masz wspólników
Część 2. Strategie kreatywne
Teraz przechodzimy do generowania pomysłów na biznes. Nie pomysłów-Januszy typu "na choinkach jest podobno 100% przebitki". Pomysłów, które są mocno osadzone w rynku, w tobie i w potrzebach klientów. Posługujemy się do tego celu kilkoma sprawdzonymi strategiami. Które jednak wymagają dłuższego wyjaśnienia, jeżeli mają dać efekt.
⛑ Pasja. Prawdopodobnie najgorsza strategia
⛑ Hobby, czyli zarabiaj na rzeczach, w których jesteś dobry
⛑ Własna potrzeba to dobra inspiracja - ale nie zawsze
⛑ Outsourcing ma potencjał
⛑ Jak mądrze kopiować cudze modele biznesowe. I które warto.
⛑ Franczyza – wszystko, co warto wiedzieć o kupowaniu modeli biznesowych
Część 3. Strategie kreatywne. Poziom zaawansowany
Czujesz się już komfortowo? Teraz weźmiemy szerszy rozmach. Wygenerujemy pomysły, które pozwolą ci zajrzeć w obszary, o których wcześniej nie myślałeś. Nadal realne. Nadal osadzone w twoim kapitale osobistym - ale dalej idące. Jeżeli szukasz pomysłu na naprawdę dużą firmę - szukaj tutaj.
🛸 Przestrzeń dobrze/tanio/szybko
🛸 Wymyśl nazwę i opakuj, czyli technika mistrzów
🛸 Ludzie, którzy nie mają czasu
🛸 Ekologicznie
🛸 Żyj w przyszłości, czyli metoda Zuckerberga
🛸 Podstawowe potrzeby każdego człowieka
🛸 Pomysły drugiego poziomu
Część 4. Który pomysł jest dla mnie?
Teraz masz już listę pomysłów. Pora na wybór. Pomogę ci odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytania: czy ten pomysł jest dobry, czy znajdę klientów i czy sobie poradzę.
⛵️ Strategie dwóch oceanów
⛵️ Skąd mam wiedzieć, czy znajdę klientów?
⛵️ Który pomysł jest dla mnie?
Każdy z moich biznesów powstał w oparciu o metody, których nauczę Cię w tym kursie. Jednym z nich była Berrolia – biznes, który prowadzę całkowicie po godzinach i który ostatnio przekroczył barierę 1,000,000 zł sprzedaży. Wiesz, jak powstał pomysł na Berrolię?
Jestem gadżeciarzem. Lubię samochody i lubię telefony. Szukałem dla siebie ładnego uchwytu na telefon, który pasowałby też do samochodu. Nie mogłem nic znaleźć – to, co było na rynku, to był plastikowy badziew. Jednocześnie mocno interesowałem się amerykańskim Kickstarterem. Zobaczyłem tam sporo „amatorskich” projektów. Zapaleniec lub kilku zapaleńców postanawia stworzyć produkt, którego nie są w stanie stworzyć wielkie korporacje.
Chciałem spróbować – i spróbowałem. Ale nie na pałę. Działałem z odpowiednią, sprawdzoną metodologią, która teraz jest częścią tego kursu. I poszło. Nasze uchwyty Berrolia wysyłamy od 5 lat w cały świat, a biznes „po godzinach” przekroczył już 1 mln złotych sprzedaży.
„Własna potrzeba” to jest jeden ze sposobów tworzenia dobrego pomysłu na biznes. Jest też wiele innych. Wszystkie poznasz i nauczysz się stosować na tym kursie.
W odcinku mówię o materiałach do pobrania.
Żeby je otrzymać, podaj swój adres mailowy tutaj:
[mailerlite_form form_id=17]