To jest główna strona kursu. Jego treść podzielona jest na pięć modułów. Możesz do nich przejść, klikając przycisk pod nagłówkiem każdego modułu. Jeżeli nie masz dostępu do modułu, może to znaczyć, że nie jesteś zalogowany lub że nie wykupiłeś dostępu do kursu.

Część 0. Wprowadzenie (Ta część jest dostępna dla każdego, również bez konieczności kupienia dostępu do kursu)

Tu się poznamy. Mówię o samym kursie, o sobie i o tym, jakie strategie ja sam stosowałem do wymyślania kolejnych pomysłów na biznes. W tym module są dwie lekcje:

❓ Jak jest zbudowany kurs i jak z niego korzystać
❓ Skąd brałem pomysły do moich własnych biznesów?

 

Część 1. Zacznij

Najważniejszy jest dobry początek. I dobre nastawienie. Tutaj razem popracujemy nad jednym i drugim. Powalczymy z prokrastynacją, razem zrobimy Biznesowy Rachunek Sumienia i nauczymy się, że pomysł na biznes to coś więcej niż "będę hodował pszczoły w Bieszczadach".

⭐️ Po co ci biznes? Twoje cele i najważniejsze cechy firmy, którą chcesz założyć
⭐️ Zrób pierwszy krok. Stwórz sobie warunki do pracy nad własną firmą
⭐️ Pomysł skrojony na miarę, czyli Biznesowy Rachunek Sumienia
⭐️ Diagram zysku, czyli jak zapisywać kompletne pomysły na biznes
⭐️ Kiedy nie jesteś sam. Jak efektywnie pracować nad pomysłami, kiedy masz wspólników

 

Część 2. Strategie kreatywne

Teraz przechodzimy do generowania pomysłów na biznes. Nie pomysłów-Januszy typu "na choinkach jest podobno 100% przebitki". Pomysłów, które są mocno osadzone w rynku, w tobie i w potrzebach klientów. Posługujemy się do tego celu kilkoma sprawdzonymi strategiami. Które jednak wymagają dłuższego wyjaśnienia, jeżeli mają dać efekt. 

⛑ Pasja. Prawdopodobnie najgorsza strategia
⛑ Hobby, czyli zarabiaj na rzeczach, w których jesteś dobry
⛑ Własna potrzeba to dobra inspiracja - ale nie zawsze
⛑ Outsourcing ma potencjał
⛑ Jak mądrze kopiować cudze modele biznesowe. I które warto.
⛑ Franczyza – wszystko, co warto wiedzieć o kupowaniu modeli biznesowych

 

Część 3. Strategie kreatywne. Poziom zaawansowany

Czujesz się już komfortowo? Teraz weźmiemy szerszy rozmach. Wygenerujemy pomysły, które pozwolą ci zajrzeć w obszary, o których wcześniej nie myślałeś. Nadal realne. Nadal osadzone w twoim kapitale osobistym - ale dalej idące. Jeżeli szukasz pomysłu na naprawdę dużą firmę - szukaj tutaj.

🛸 Przestrzeń dobrze/tanio/szybko
🛸 Wymyśl nazwę i opakuj, czyli technika mistrzów
🛸 Ludzie, którzy nie mają czasu
🛸 Ekologicznie
🛸 Żyj w przyszłości, czyli metoda Zuckerberga
🛸 Podstawowe potrzeby każdego człowieka
🛸 Pomysły drugiego poziomu

 

Część 4. Który pomysł jest dla mnie?

Teraz masz już listę pomysłów. Pora na wybór. Pomogę ci odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytania: czy ten pomysł jest dobry, czy znajdę klientów i czy sobie poradzę. 

⛵️ Strategie dwóch oceanów
⛵️ Skąd mam wiedzieć, czy znajdę klientów?
⛵️ Który pomysł jest dla mnie?